A járvány után a válságból is profitálhat az online kereskedelem
Egyre népszerűbb a netes vásárlásoknál a szinte azonnali, küszöbig tartó kiszállítás, illetve a csomagautomatás átvétel – mindkettő komfortos, csak másképp.
Egyre népszerűbb a netes vásárlásoknál a szinte azonnali, küszöbig tartó kiszállítás, illetve a csomagautomatás átvétel – mindkettő komfortos, csak másképp.
A gyorséttermekből ismert drive-int telepített az Alza, a termékeket az autójukból vehetik át a vásárlók - mondta el a hvg.hu-nak Takács Csaba, az Alza.hu magyarországi vezetője. A szakember arról is beszélt lapunknak, el lehet-e jutni addig, hogy eladó sem legyen egy boltban, hogyan befolyásolják a hídlezárások az üzleti terveket, fognak-e zoknit is árulni, és hogyan reagáltak a magyar vásárlók arra, amikor a nyakukba kaptak egy rezsinövelést.
A válság miatt csökken a lakossági kereslet, reálértéken még az e-kereskedelemre is csak stagnálás várhat. Az online kereskedelemben vége a kényelmes időknek, a szereplők éles versenyre fognak kényszerülni, aki talpon akar maradni, annak fejlődnie kell.
Az elmúlt évben kis híján 69 millió alkalommal rendeltek árut a magyar vásárlók a netes piacon.
Kevés cégnek sikerül egyből akkora nyomot hagynia a piacon, mint a kifli.hu-nak.
A 2000 és 2010 között születettek 60 százaléka az interneten szerezné be az ajándékokat.
A hirtelen lehűléssel hozzák összefüggésbe a megnövekedett rendelésszámot.
Egyes befektetők szerint gyengébb negyedéves eredményeket próbál kompenzálni a streamingóriás az új üzletágakkal.
Az Amazon és a Google ellen vizsgálatot indítottak, mivel aggályosnak tartják, hogy a hamis ötcsillagos értékelések a weboldalaikon félrevezethetik a vásárlókat – írja a BBC.
A koronavírus-járvány miatt annyira felpörgött az online kereskedelem, hogy csakúgy kapkodnak a korszerű raktározásban jártas szakemberek után, és a logisztikai központok is úgy nőnek Magyarországon, mint a gomba.
A megkérdezett vásárlók negyede innen rendelne. Közel ugyanennyien vannak azok is, akiket viszont egyáltalán nem érdekel az internetes bevásárlás.
Az iparcikk-boltokban és a benzinkutaknál hagytunk kevesebb pénzt.
A kereskedők a járványból is megpróbálják kihozni a maximumot: se szeri, se száma a karanténajándékozási ötleteknek. Az online értékesítés szinte biztosan csúcsokat dönt idén is, a felmérések pedig arról szólnak, hogy időben és pénzben is többet fordítunk ajándékokra, mint korábban. És keletje van az adományozásnak is.
Megalapozatlan állításokkal, félrevezető engedélyek és ajánlások lobogtatásával, a negatív vélemények törlésével, a forgalmazók eltitkolásával próbálnak egyesek a neten koronavírussal kapcsolatos termékeket, sőt vírustesztelést eladni.
Rendkívül ritka a német cégeknél, hogy egy vezető beosztású férfi feláldozza a karrierjét a feleségéért. A Zalando egyik ügyvezetője azonban most meglépte.
Az online óriás lépését a közelmúltban felbukkanó, rejtélyes, Ázsiából érkező magcsomagok sarkallták arra a lépésre, hogy megtiltja külföldieknek, hogy magokat értékesítsenek az USA-ban.
A világ legnagyobb forgalmú illegális online piacterén, az orosz nyelvű Hydra Marketen csak 2020-ban mintegy 1,23 milliárd euróban kereskedhettek.
Sok minden változik és bár a cégeknek egy éve volt felkészülni, akadnak furcsaságok.
A kereskedők könnyedén meg tudják kerülni az online platformok különböző illegális vadállat-kereskedelemre vonatkozó szabályait.
Nem jött be a lengyel üzlet az eMAG-nak.